Σάββατο 3 Μαΐου 2014

ΕΩΣ ΤΗΝ 20Η ΜΑΙΟΥ Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΝΝΑΣ


Έκθεση με τοπία της Μαριάννας Παυλίδου παρουσιάζεται στο Cafe-bistro Elemento 41, από τις 29 Απριλίου έως 20 Μαίου 2014. Μετά την έρευνα πάνω στην αυτοπροσωπογραφία που είδαμε τον Φεβρουάριο στο Artgallery cafe, η ζωγράφος επανέρχεται με την παρουσίαση μιας διαφορετικής θεματολογίας, της
ζωγραφικής τοπίου.
¨Πρόκειται για έργα που ζωγραφίστηκαν από το 1989 έως το 2000, στους Δελφούς, την Μονή του Οσίου Λουκά, την Λιγουρία, την ΄Υδρα και την Σαμοθράκη. Ζωγραφίστηκαν έξω στο ύπαιθρο, και τα πραγματικά τους μεγέθη είναι πολύ διαφορετικά από αυτά που βλέπουμε στην έκθεση, διότι τα αυθεντικά έργα δεν υπάρχουν πια. Μετά από τρεις ατομικές εκθέσεις στην Γερμανία, τα έργα άρχισαν να φεύγουν από εμένα. 
Τα πρωτότυπα δεν παρουσιάσθηκαν ποτέ σε ατομική έκθεση στην Ελλάδα. Έτσι λοιπόν, σκέφθηκα να τα ανατυπώσω, για να παρουσιάσω αυτή την πλευρά του εαυτού μου που δεν γνωρίζει ο κόσμος, που μόλις τα τελευταία τρία χρόνια έρχεται σε επαφή με τα έργα μου. Αυτά τα έργα, η ζωγραφική τοπίου ήταν αυτή που μου εξασφάλισε το πτυχίο από την Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών της Αθήνας, και μου έδωσε το διαβατήριο για μεταπτυχιακές σπουδές στο Μόναχο της Γερμανίας, με την υποστήριξη του κληροδοτήματος του Σπυρίδωνος Βικάτου.
Η ζωγραφική έξω στο ύπαιθρο, μπροστά στην απεραντοσύνη του τοπίου των Δελφών και της Μονής του Οσίου Λουκά, χώρων φορτισμένων με μεγάλη πνευματική δύναμη και ενέργεια, που εκπέμπουν διαχρονικά το πρόσωπο του Ελληνισμού, είτε στην Αρχαία, είτε στην Βυζαντινή εποχή, μου ενέπνευσε δυνατά συναισθήματα και σκέψεις, και μου άνοιξε τον δρόμο για να αναζητήσω το πνεύμα της Ελλάδας, που διατηρείται ζωντανό και εκτός Ελληνικών συνόρων. 
Η Ελληνική φύση, με το μοναδικό φως, και χρώματα, εμπνέει πάντοτε Έλληνες και ξένους καλλιτέχνες. Σας προσκαλώ λοιπόν να μοιραστήτε μαζί μου τον τρόπο που είδα εγώ το τοπίο, και το αποτύπωσα σε καμβά και χαρτί, με λάδι, αυγοτέμπερα και ακουαρέλα, όπως και τις εξαιρετικές εμπειρίες μου κατά την διάρκεια της ζωγραφικής, που αποτύπωσα σε κείμενα¨.

Εγκαίνια, την Τρίτη 6 Μαίου, στις 7:30 το βράδυ, με ένα ταξίδι στους πραγματικούς χώρους δημιουργίας των έργων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου